Meest gestelde vragen

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Verzendkosten binnen Nederland

De verzendkosten voor brievenbuspost zijn € 4,25 en voor pakketpost € 6,25
Zie voor verdere uitleg onze pagina..

Verzendkosten buiten Nederland

Voor verzending naar België en Duitsland berekenen wij € 8,95 aan verzendkosten.

Wij leveren wereldwijd, wil jij de verzendkosten weten voor een ander land? Misschien wel in verband met een cadeautje? Laat het dan weten  via info@maakhetleuker.nl en wij zorgen voor een snelle reactie met de verzendkosten.

 

Welke betaalmethodes zijn er?

In onze webshop kun je eenvoudig betalen op diverse manieren. 
Zo hebben wij de mogelijkheid tot Ideal, achteraf betalen met Klarna (+ 0,65 cent en 1% kosten van het bedrag per transactie) Paypal, KBC/CBC, SofortBanking / DIRECTebanking, Bancontact, Belfius.

Maar ook betalen bij afhalen en vooraf overmaken behoren tot de mogelijkheden.

Wat zijn jullie levertijden?

Wij proberen onze bestellingen binnen 1-2 werkdagen te versturen. 
Mocht het zo zijn dat een product van onze eigen Maak het Leuker! Lijn gemaakt moet worden, en duurt dit langer? Laten we dit altijd even weten!
Heb je snel echt iets nodig? Stuur ons dan een bericht met wat jij wilt bestellen en dan kunnen wij kijken of we dit ook zo snel mogelijk kunnen maken voor je. 

Is het afkomstig van een ander magazijn/bedrijf/of directe leverancier?

Hou dan altijd rekening met een langere levertijd, wij zullen altijd een mail sturen met track & trace indien mogelijk.

Mag ik het terugsturen?

Wij zijn aangesloten bij WebwinkelKeurmerk, dit betekent dat het product binnen 14 dagen na ontvangst retourgemtuurd mag worden. Op voorwaarde dat het product in originele staat is en voldoende gefrankeerd. Wij vragen je voor de retourzending een email te sturen naar info@maakhetleuker.nl en vermeld hierbij duidelijk jouw bestelnummer, welke betalingsmethode en wat er aan de hand is.

Kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant. Indien alles goed is ontvangen wordt het bedrag binnen 14 dagen teruggestort middels de betaalwijze die  gebruikt is bij bestellen. Retourkosten worden dus niet vergoed.

Hebben wij een product voor jou op maat gemaakt? Dat wil zeggen dat er specifieke items aan toegevoegd zijn of zijn weggelaten waardoor het echt een persoonlijk product is geworden en hebben we hier contact over gehad? Dan is het product uitgesloten van het retourrecht en kunnen wij het niet meer terugnemen.

 
Ik ben niet tevreden, wat nu?

We raden je aan om eerst bij ons jouw klacht of vraag kenbaar te maken door te mailen naar info@maakhetleuker.nl

Ook wij zijn maar mens, en werken vanuit onze webshop aan huis met diverse producten/leveranciers en mogelijkheden. Waar mensen werken worden soms fouten gemaakt.

Leidt dit niet direct tot een oplossing dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie, dit platform is hier te vinden. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform.

 

Uiteraard willen wij er bij Maak het leuker voor zorgen dat we er samen aan uit komen!

Kan ik jullie producten verkopen?

Het is als winkel zeker mogelijk om originele Maak het Leuker producten op te nemen in het assortiment. Iets wat wij natuurlijk super leuk vinden.

We bieden hier voor een eenvoudige mogelijkheid via Orderchamp. Hierop zijn onze producten voor retailers verkrijgbaar tegen inkoopsprijzen. 

Doordat wij onderdeel zijn van Kids Ware Lifestyle zijn onze producten ook hier tussen te vinden..

Onze B2B pagina van orderchamp vindt je hier : 

Kids Ware Lifestyle